KOMUNIKAT z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie organizacji pracy oraz bezpieczeństwa w Sądzie Apelacyjnym

KOMUNIKAT z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie organizacji pracy oraz bezpieczeństwa w Sądzie Apelacyjnym w Poznaniu.

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od dnia 25 maja 2020 r. do odwołania  wprowadzone zostają zmiany organizacji pracy Sądu Apelacyjnego w Poznaniu:

  1. Sąd Apelacyjny w Poznaniu będzie urzędował w poniedziałki od 7.30 do godz. 18.00, od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do godz. 15.30;
  2. Biuro Podawcze będzie przyjmowało korespondencję w poniedziałki od godz. 7.45 do godz. 17.45, od wtorku do piątku od godz. 7.45 do godz. 15.15;
  3. Punkt Informacyjny będzie udzielał informacji od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania Biura Podawczego Sądu, w poniedziałki obowiązki informacyjne po godz. 15.30 przejmują sekretariaty wydziałów orzeczniczych udzielając informacji tylko drogą telefoniczną i mailową.
  4. Ograniczenie obecności w Sądzie, jedynie do osób wezwanych lub zawiadomionych (uczestników postępowań sądowych),
  5. Zostaje utworzona dla interesantów tymczasowa czytelnia akt (s. 419), która będzie użytkowana w godzinach urzędowania Sądu zgodnie z poniższym harmonogramem, po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu się  z kierownikiem właściwego sekretariatu na przeglądanie akt sprawy:
  • I Wydział Cywilny – w poniedziałki i wtorki,
  • II Wydział Karny – w środy i w czwartki,
  • III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych – w piątki,
  1. Osoby przychodzące na rozprawy z dużym wyprzedzeniem będą proszone o oczekiwanie na zewnątrz budynku lub w wyznaczonych miejscach w budynku, koniecznym będzie zachowanie odległości 1,5-2 m między oczekującymi osobami.
  2. Wprowadzenie pomiarów temperatury ciała przed wejściem do budynku sądu w celu uniemożliwienia wstępu osobom, co do których istnieje podejrzenie zarażenia chorobą zakaźną.
  3. Kasa Sądu funkcjonuje codziennie w godzinach od 7.45 do 15.15 z przerwą w godzinach od 9.00 do 10.00.
  4. Wprowadzenie zasady pozostawiania korespondencji przez interesantów (pism, faktur itp.) w Biurze Podawczym lub w zamkniętej kopercie w skrzynce podawczej umieszczonej w budynku przy wejściu.
  5. Do odwołania zawieszone zostają dyżury skargowe.
    Skargi do Prezesa Sądu/Dyrektora Sądu można składać w formie pisemnej w Biurze Podawczym Sądu lub w skrzynce podawczej a także przesyłając je do Sądu listownie, jak również drogą elektroniczną.
  6. Każdy interesant zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa za pomocą maseczki lub przyłbicy, ewentualnie odzieży wierzchniej (chusty, komina, szala itp.). Odsłonięcie ust i nosa jest możliwe tylko w celu identyfikacji lub weryfikacji tożsamości przez Policję lub na sali rozpraw.
  7. Pozostawianie w szatni odzieży wierzchniej jest obowiązkowe.
Podpisali:
  • Andrzej Daczyński - Prezes Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
  • Małgorzata Mrówczyńska - Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Poznaniu

Rejestr zmian dla: KOMUNIKAT z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie organizacji pracy oraz bezpieczeństwa w Sądzie Apelacyjnym

Podmiot udostępniający:
Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Wytworzył lub odpowiada za treść informacji:
Katarzyna Głowacka
Opublikował:
Romuald Graczyk
Data wytworzenia:
2020-05-25
Data publikacji:
2020-05-25
Opis zmiany:
Publikacja informacji